- Strona Główna /
- LOTOS trafia w potrzeby klientów
-
LOTOS Raport Roczny 2011 / Strona Główna / LOTOS trafia w potrzeby klientów
LOTOS trafia w potrzeby klientów
W 2011 r. sieć stacji paliw LOTOS rozwijała się najszybciej w Polsce. Pobiliśmy rekord, włączając do swojej rodziny aż 63 nowe placówki.
W przeważającej ilości to właśnie stacje ekonomiczne LOTOS Optima przyczyniły się do najbardziej dynamicznego rozwoju sieci w Polsce. LOTOS Optima, oferując najwyższej jakości paliwa w optymalnej cenie, została świetnie przyjęta przez klientów.
Sukces w optymalnym rozwoju, na terenie wszystkich województw, mają również obiekty typu premium oraz Miejsca Obsługi Podróżnych znajdujące się przy polskich autostradach i drogach ekspresowych. W ten sposób LOTOS z 369 stacjami został czwartą, największą siecią w kraju a gdański koncern planuje dalszy rozwój.

Zobacz w raporcie
- Działalność rynkowa
- Pośredni wpływ ekonomiczny