Zintegrowany
Raport Roczny 2011

Opinia

PDF ↓ pobierz Raport

Grupa LOTOS S.A. - Zintegrowany Raport Roczny 2011
skip nav
      • Facebook
      • Twitter
      • LinkedIn
      • Google+
      • E-mail
    LOTOS Raport Roczny 2011 / Strona Główna / LOTOS trafia w potrzeby klientów

LOTOS trafia w potrzeby klientów

W 2011 r. sieć stacji paliw LOTOS rozwijała się najszybciej w Polsce. Pobiliśmy rekord, włączając do swojej rodziny aż 63 nowe placówki.

W przeważającej ilości to właśnie stacje ekonomiczne LOTOS Optima przyczyniły się do najbardziej dynamicznego rozwoju sieci w Polsce. LOTOS Optima, oferując najwyższej jakości paliwa w optymalnej cenie, została świetnie przyjęta przez klientów.

Sukces w optymalnym rozwoju, na terenie wszystkich województw, mają również obiekty typu premium oraz Miejsca Obsługi Podróżnych znajdujące się przy polskich autostradach i drogach ekspresowych. W ten sposób LOTOS z 369 stacjami został czwartą, największą siecią w kraju a gdański koncern planuje dalszy rozwój.

Co czwarty pojazd w Polsce używa olejów marki LOTOS

Produkcja LOTOS Asfalt tylko w samym 2011 roku, pozwala na budowę ponad 1000 km autostrad

 

 

 

 

 

Mapa sieci LOTOS Optima