- Strona Główna /
- Dane finansowe /
- LOTOS w liczbach /
- Dane operacyjne segmentu produkcji i handlu
- LOTOS Raport Roczny 2011 /
- Dane finansowe /
- LOTOS w liczbach /
- Dane operacyjne segmentu produkcji i handlu
Dane operacyjne segmentu produkcji i handlu
kwartalnie | 4Q11 | 3Q11 | 2Q11 | 1Q11 | 4Q10 | 3Q10 | 2Q10 | 1Q10 | 4Q09 | 3Q09 | 2Q09 | 1Q09 | |
wykorzystanie projektowych mocy wytwórczych rafinerii (w przeliczeniu na dni pracy rafinerii) |
% | 89,2 | 92,1 | 99,7 | 86,2 | 84 | 85,7 | 81,1 | 102,7 | 103,1 | 101,1 | 97,9 | 97,3 |
Przerób ropy w rafinerii w Gdańsku, z tego: | '000 t | 2 362,1 | 2 359,7 | 2 220,0 | 2 222,9 | 2 223,9 | 2 196,2 | 2 060,8 | 1 614,8 | 1 558,4 | 1 514,4 | 1 229,0 | 1 159,7 |
ropy Ural | '000 t | 2 300,9 | 2 245,8 | 1 934,9 | 1 880,9 | 1 833,4 | 1 731,1 | 1 949,5 | 1 412,6 | 1 305,6 | 1 484,7 | 1 183,7 | 1 024,8 |
ropy Rozewie | '000 t | 28,5 | 51,8 | 28,7 | 32,9 | 49,0 | 41,8 | 43,6 | 83,4 | 122,1 | 0,1 | 0,3 | 35,6 |
pozostałych gatunków ropy | '000 t | 32,7 | 62,1 | 256,4 | 309,1 | 341,5 | 423,3 | 67,7 | 118,8 | 130,7 | 29,6 | 45,0 | 99,3 |
Udział ropy Ural w przerobie ropy ogółem | % | 97,4% | 95,2% | 87,2% | 84,6% | 82,4% | 78,8% | 94,6% | 87,5% | 83,8% | 98,0% | 96,3% | 88,4% |
Udział ropy Rozewie w przerobie ropy ogółem | % | 1,2% | 2,2% | 1,3% | 1,5% | 2,2% | 1,9% | 2,1% | 5,2% | 7,8% | 0,0% | 0,0% | 3,1% |
Udział pozostałych gatunków ropy w przerobie ropy ogółem | % | 1,4% | 2,6% | 11,5% | 13,9% | 15,4% | 19,3% | 3,3% | 7,4% | 8,4% | 2,0% | 3,7% | 8,6% |
Uzyski |
|||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Benzyny | '000 t | 363,4 | 372,3 | 342,8 | 296,4 | 300,5 | 398,2 | 371,3 | 311,8 | 366,6 | 381,8 | 269,0 | 264,9 |
Benzyna surowa | '000 t | 51,7 | 24,4 | 23,6 | 74,8 | 74,7 | |||||||
Olej napędowy | '000 t | 1 201,8 | 1 245,3 | 1 178,4 | 1 035,5 | 1 122,9 | 1 080,9 | 1 014,8 | 831,8 | 927,8 | 935,0 | 737,1 | 624,8 |
Lekki olej opałowy | '000 t | 127,0 | 81,4 | 64,3 | 131,5 | 152,9 | 77,0 | 46,1 | 105,8 | 120,6 | 67,3 | 65,6 | 132,9 |
Paliwo lotnicze | '000 t | 113,3 | 140,6 | 101,4 | 107,6 | 51,8 | 75,2 | 58,1 | 74,3 | 65,5 | 113,8 | 91,7 | 99,2 |
LPG | '000 t | 13,6 | 15,9 | 18,3 | 16,2 | 14,4 | 20,8 | 15,6 | 9,1 | 8,2 | 19,5 | 18,4 | 9,4 |
Ciężki olej opałowy | '000 t | 215,3 | 202,9 | 245,5 | 482,5 | 348,6 | 171,9 | 275,6 | 369,4 | 166,6 | 52,9 | 74,1 | 266,8 |
Paliwo bunkrowe | '000 t | 10,0 | 8,1 | 11,2 | 9,2 | 12,6 | 6,5 | 9,9 | 6,6 | 5,4 | 0,0 | 0,0 | -0,1 |
Asfalty | '000 t | 267,6 | 337,3 | 276,8 | 95,9 | 212,3 | 334,9 | 256,1 | 55,6 | 194,4 | 297,7 | 232,5 | 61,1 |
Pozostałe | '000 t | 244,4 | 225,7 | 212,0 | 231,2 | 279,2 | 186,1 | 186,9 | 168,2 | 132,5 | 135,1 | 88,9 | 83,5 |
Razem | '000 t | 2 608,1 | 2 653,9 | 2 474,3 | 2 480,8 | 2 569,9 | 2 351,5 | 2 234,4 | 1 932,6 | 1 987,6 | 2 003,1 | 1 577,3 | 1 542,5 |